حرکات بدنسازی و ورزشی, حرکات سینه

شنا به طرفین

6-شنا-به-طرفین--2

شنا به طرفین

نام انگلیسی: Side-to-Side Push Ups
سایر نام ها:

نوع حرکت: استقامتی
عضله اصلی هدف: سینه
تجهیزات مورد نیاز: وزن بدن
مکانیزم:
توصیه شده: آقایان ، بانوان

عضله هدف

1-1-ماهیچه-هدف-پرس-سینه

آموزش حرکت شنا به طرفین

بر روی شکم دراز بکشید، بالاتنه را در حالی که دست ها کشیده و در فاصله حدود نود سانتی متری یکدیگر قرار دارند بالا نگه دارد، سپس همزمان با داخل کشیدن نفس به یک سمت از بدن، تا جایی که سینه هنوز به زمین نرسیده است پایین بروید، حال همزمان با بیرون دادن نفس بالاتنه را به نقطه شروع بازگردانده و ماهیچه سینه را منقبض کنید، پس از مکثی مختصر در بالاترین نقطه، دوباره پایین رفته و این حرکت را به سمت دیگر تکرار کنید.

تصاویر شنا به طرفین

مطلب زیر را حتما بخوانید:
فلای سیم کش میز صاف

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *