حرکات بدنسازی و ورزشی, حرکات سینه

شنا

5 شنا - شنا

شنا

نام انگلیسی: Push-ups
سایر نام ها: Push-Up, Push Up

نوع حرکت: استقامتی
عضله اصلی هدف: سینه
تجهیزات مورد نیاز: وزن بدن
مکانیزم:
توصیه شده: آقایان ، بانوان

عضله هدف

1-1-ماهیچه-هدف-پرس-سینه

آموزش حرکت شنا

  1. بر روی شکم دراز بکشید، بالاتنه را در حالی که دست ها کشیده و در فاصله حدود 90 سانتی متری یکدیگر قرار دارند بالا نگه دارد.
  2. سپس همزمان با داخل کشیدن نفس تا جایی که سینه هنوز به زمین نرسیده است پایین بروید.
  3. حال همزمان با بیرون دادن نفس، بالاتنه را به نقطه شروع بازگردانده و ماهیچه سینه را منقبض کنید.
  4. پس از مکثی مختصر در بالاترین نقطه، می توانید دوباره پایین رفته و به تعداد مورد نیاز حرکت را تکرار کنید.

تصاویر شنا

مطلب مرتبط زیر را حتما بخوانید:
پرس بالاسینه هالتر

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *