ضمانت اصالت کالا
پنج روز ضمانت بازگشت محصول
ارسال رایگان خریدهای بالای یک میلیون تومان

عینک و گاگل

در حال نمایش 16 نتیجه
تعداد نمایش
  • 2
  • 3
  • 4

عینک و گاگل اسکی و آلپاین و دور ماندن از درخشندگی برف‌ها

اگر تجربه حضور در پیست‌های اسکی را داشته باشید، می‌دانید که زمین پوشیده از برف چه درخشندگی قابل توجهی دارد. به طوری که اگر با چشم غیر مسلح در پیست چند دقیقه به اطراف نگاه کنید، قطعا چشمانتان اذیت می‌شوند. به همین دلیل نیز طرفداران ورزش‌های زمستانی مانند آلپاین و اسکی به یک عینک یا گاگل مناسب نیاز دارند. برای خرید عینک و گاگل اسکی و آلپاین ایده‌آل، باید چند نکته ساده را در نظر گرفت تا ورزشکار بهترین دید را در پیست‌های تماما سفید داشته باشد. البته که در ادامه این نکات طلایی را کاملا معرفی می‌کنیم تا خرید بهتری را تجربه کنید.

عینک و گاگل چه تفاوتی با هم دارند؟

قبل از معرفی نکات خرید عینک یا گاگل ورزش‌های آلپاین و اسکی باید تفاوت‌هایی را بشناسید. عینک‌های اسکی ظاهری کاملا مشابه با همان عینک‌های ساده آفتابی دارند، اما از نظر طراحی و ویژگی‌های لنز برای پیست‌های اسکی طراحی شده‌اند.

در مقابل، گاگل‌ها از طراحی کاملا متفاوتی برخوردار هستند و مزایای منحصر به فردی را در اختیار شما قرار می‌دهند. این دسته از تجهیزات اسکی شیشه یا لنز بسیار بزرگتری دارند و به جای دسته‌های معمولی با کشی عریض روی سر ثابت می‌شوند. به همین دلیل بر خلاف عینک‌های ساده که با تکان‌های کوچک از روی سر سقوط می‌کنند، گاگل‌ها با حرکات بدنی شدید سقوط نخواهند کرد.

راهنمای خرید عینک و گاگل اسکی و آلپاین

خرید عینک و گاگل اسکی و آلپاین با اطلاع قبلی ممکن است که شما را در پیست‌های برفی اذیت کند. به همین دلیل قبل از خرید باید نکات خرید این تجهیزات بسیار مهم را در نظر داشته باشید تا در نهایت به نتیجه‌ای کاملا ایده‌آل برسید.

خرید در زمان مناسب و تحقیق در مورد برندها

خرید عینک یا گاگل اسکی کاری نیست که بخواهید با عجله انجام دهید؛ زیرا یک کمبود کوچک در آن‌ها شما را دچار مشکل می‌کند. به همین دلیل برای انجام این کار زمان مناسبی را در نظر بگیرید تا بتوانید انتخاب دقیق‌تری داشته باشید. همچنین برای بررسی دقیق برندها یا ویژگی‌های عینک‌ها امکان جستجو در اینترنت را دارید.

توجه به محل و نوع پیست اسکی و آلپاین

زمانی که قصد خرید عینک و گاگل اسکی و آلپاین را دارید، باید به محل یا نوع پیست ورزشی خود دقت کنید. بعضی از پیست‌ها محیط کوهستانی دارند، به همین دلیل نور در آن‌ها به صورت نیم‌سایه است. اما برخی پیست‌هایی که آفتاب شدیدی در آن‌ها می‌تابد، شرایط نوری متفاوتی خواهند داشت. با توجه به این نکته هنگام انتخاب رنگ عدسی دقیق‌تر عمل می‌کنید.

انتخاب رنگ عدسی یا شیشه عینک و گاگل اسکی و آلپاین

انتخاب رنگ عدسی کاملا هم سلیقه‌ای نیست، بلکه به محیط پیست مورد نظر شما بستگی دارد. به طور کلی عدسی‌های طیف رنگ زرد نور آبی را فیلتر می‌کنند. به همین دلیل برای پیست‌های نسبتا کم‌نور یا مه آلود گزینه بهتری هستند. عدسی‌های رنگی قرمز، نارنجی، مسی، توسی، قهوه‌ای و صورت نیز کنتراست بسیار بالایی دارند. به همین دلیل از خستگی چشم جلوگیری می‌کنند. در نهایت هم اگر پیستی می‌روید که نور شدیدی دارد، لنزهای آینه و فتوکرومیک گزینه بهتری برای شما محسوب می‌شوند.

استفاده از محصولات باکیفیت و اورجینال

متاسفانه در بازار تجهیزات اسکی و آلپاین انبوهی از عینک‌ها و گاگل‌های بی‌کیفیت موجود هستند. این محصولات به دلیل کیفیت پایین خود به سرعت در قسمت عدسی یا کش آسیب می‌بینند. چنین محصولاتی نیز سلامتی چشمان و امنیت شما را تهدید می‌کنند. برای مثال در هنگام ضربه دیدن می‌شکنند و ممکن است جراحت‌های شدیدی را در چشمانتان به وجود بیاورند.

قابلیت ضد بخار را فراموش نکنید

یکی از قابلیت‌هایی که عینک و گاگل اسکی و آلپاین شما باید داشته باشد، خاصیت ضد بخار است. این محصولات هنگام تنفس به هیچ عنوان بخار نکرده و تحت هر شرایطی دید خوب شما را حفظ می‌کنند. به همین دلیل باید به ویژگی ضد بخار بودن عینک دقت کنید.

انعطاف‌پذیری بیشتر عینک و گاگل برای سلامتی!

عینک‌ها و گاگل‌های اسکی یا آلپاین هرچقدر که انعطاف‌پذیرتر باشند، ایمنی بیشتر شما را تضمین می‌کنند. با وجود این ویژگی هنگام زمین خوردن و عینک آسیب شدیدی به صورت ورزشکار وارد نخواهد شد. همچنین عینک‌های استاندارد معمولا از جنس پلی کربنات ساخته شده و مقاومت بسیار بالایی دارد. به همین دلیل احتمالا خرد شدن شیشه‌های آن‌ها وجود ندارد.

‌عملکرد عینک و گاگل در مقابل اشعه UV

در پیست‌های اسکی برف کوری به شدت برای ورزشکاران خطرناک است؛ زیرا احتمال وقوع حوادث جبران ناپذیری را به وجود می‌آورد. به همین دلیل در هنگام خرید عینک و گاگل اسکی و آلپاین باید به مقاومت آن‌ها در مقابل اشعه فرابنفش خورشید دقت کنید.

زاویه دید و میزان VLT

عینک یا گاگل به هیچ عنوان نباید دید شما را محدود کند. اگر هم عینکی استفاده می‌کنید که دارای نقاط کور زیادی است، باید هرچه سریع‌تر آن‌ را تعویض کنید. به طور کلی محصولاتی در این دسته مناسب هستند که دید 180 درجه دارند. همچنین میزان VLT آن‌ها برای پیست مورد نظر شما ایده‌آل است. ناگفته نماند که درصد VLT رابطه عکس با میزان نور محیط خواهد داشت.

معرفی برند مطرح Oakley

برند اوکلی یکی از مشهورترین شرکت‌های سازنده انواع عینک و گاگل است که از سال 1975 میلادی فعالیت می‌کند. اصالت این برند به کشور آمریکا باز می‌گردد و محصولات متنوعی در رشته‌های ورزشی مختلف دارد. اما در صورتی که به دنبال گاگل یا عینک آلپاین و اسکی هستید، محصولات اوکلی را از دست ندهید؛ زیرا تولیدات این برند از نظر کیفیت و استانداردها تایید شده هستند.

عینک و گاگل اسکی و آلپاین را با خیال راحت از گوریلازون بخرید

اگر قصد خرید عینک و گاگل اسکی و آلپاین را دارید، از سایت گوریلازون کمک بگیرید. در سایت ما به بیشترین تنوع عینک‌ها و گاگل‌ها دسترسی خواهید داشت. همچنین محصولات به صورت کاملا اورجینال هستند و با بسته بندی اصلی شرکت به دست شما می‌رسند. در صورتی که برای خرید هم نیاز به مشاوره داشتید، می‌توانید از طریق واتساپ با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

آخرین بازدید های شما 0

نیاز به کمک دارید؟
ورود / عضویت
یک کد تایید به شماره شما ارسال می شود.