ضمانت اصالت کالا
پنج روز ضمانت بازگشت محصول
ارسال رایگان خریدهای بالای یک میلیون تومان

لباس اسکی و آلپاین

نمایش 1–16 از 152 نتیجه
تعداد نمایش
  • 2
  • 3
  • 4

رخت و لباس ایده‌آل برای اسکی و آلپاین

برای اینکه ورزشکاری بتواند در کوهستان‌ها و پیست‌های برفی به ورزش‌های اسکی و آلپاین مشغول شود، به لباس‌های خاصی نیاز دارد؛ زیرا تحمل سرما و چنین تحرک بالایی  با لباس‌های زمستانی معمولی امکان پذیر نیست. به همین دلیل هم ورزشکاران حرفه‌ای به لباس‌ اسکی و آلپاین خود اهمیت زیادی می‌دهند تا نهایت لذت را از این ورزش‌های زمستانی جذاب ببرند. البته یک ست لباس مناسب آلپاین و اسکی را چندین آیتم مختلف تشکیل می‌دهند که هر کدام باید با نگاه دقیقی انتخاب شوند.

معرفی آیتم‌های اصلی لباس اسکی و آلپاین

اگر بخواهیم که ست لباس کاملی را برای اسکی و آلپاین تهیه کنیم، باید چند آیتم مهم را در سبد خرید خود قرار دهیم. همچنین هر یک از آیتم‌ها را باید به بهترین شکل ممکن خریداری کنید تا دیگر هیچ مشکلی در پیست اسکی نداشته باشید. ناگفته نماند که هر یک از آیتم‌ها نقش خاصی را در پوشش شما بازی می‌کنند. به همین دلیل نباید هیچ کدام از آن‌ها را از ست لباس اسکی و آلپاین خود حذف کنید.

کاپشن

بدون شک مهم‌ترین آیتمی که نقش سپر محافظ سرما را در کوهستان‌های برفی می‌کند، کاپشن است. به همین دلیل باید کاپشن‌هایی را انتخاب کنید که می‌توانند در دمای منفی به خوبی گرمای بدن شما را حفظ کنند. همچنین کاپشن‌های اسکی و آلپاین با تکنولوژی‌های ضد آب مانند Gorce-Tex ساخته می‌شوند تا جلوی نفوذ آب را بگیرند. البته این لباس‌ها دارای جنس خاصی هستند تا پوست ورزشکار هنگام فعالیت‌های سنگین تنفس بهتری داشته باشد.

پولار

در واقع پولار یک لایه مهم در لباس اسکی و آلپاین است که شرایط ایده‌آلی را برای تنفس پوست ایجاد می‌کند. پلیورها، کاپشن و شلوارهایی که با پارچه پولار ساخته شده‌اند، ترکیبی از کرک مصنوعی و پنبه هستند. این پارچه با لیف‌های کوچکی که دارد، فاصله ناچیزی را بین پوست و پارچه ایجاد کرده تا رطوبت یا تعریق بدن در زمان کوتاهی تبخیر شود. همچنین این پارچه در مقابل باد و ورود رطوبت مقاوم است.

بیس لایر

بیس لایر (Base Layer) اولین لایه یا لباسی است که باید برای ورزش‌های اسکی و آلپاین بپوشید. به همین دلیل بهترین گزینه ممکن را باید برای بیس لایر لباس آلپاین و اسکی خود انتخاب کنید. به طور کلی بیس لایر جنس نخی و پشمی دارد و با طراحی‌های گوناگون تولید می‎شود. همچنین بیس لایر روی بدن چندان آزاد قرار نمی‌گیرد و کاملا جذب است. توجه داشته باشید که بیس لایر فقط برای بالا تنه نیست، بلکه شلوارهای جذب و نسبتا نازک وجود دارند که به عنوان لایه زیر شلوار پوشیده می‌شوند.

شلوار

وارد شدن برف داخل شلوار زمانی که مشغول به ورزش‌های اسکی و آلپاین هستید، قطعا اتفاق آزاردهنده‌ای خواهد بود. به همین دلیل باید در ست لباس اسکی و آلپاین خود یک شلوار مناسب قرار دهید تا پاهای شما دیگر مشکلی بابت سرما یا ورود برف نداشته باشند. همچنین باید شلواری با دوخت و پارچه مقاوم انتخاب کنید تا طی زمان کوتاهی در این ورزش‌های زمستانی پرتحرک آسیب نبیند.

سویشرت و هودی

سویشرت و هودی به بدن شما را در مقابل سرمای پیست بیشتر ضمانت می‌کنند. به همین خاطر اگر می‌خواهید که دیگر سرمای پیست شما را اذیت نکند، باید به فکر خرید یک سویشرت و هودی خوب برای زیر کاپشن خود باشید. همچنین زمانی که یک هودی مناسب در تن دارید، در مواقع نیاز می‌توانید بدون هیچ مشکلی کاپشن اسکی را در بیاورید.

دستکش و جوراب

دستکش و جوراب جزو آیتم‌های کوچک لباس اسکی و آلپاین هستند، اما نقش بزرگی را بازی می‌کنند. اول از همه باید دستکشی را انتخاب کنید که کاملا مطابق با سایز دست‌های شماست و انگشت‌ها در آن به راحتی باز و بسته می‌شوند. همچنین باید جوراب‌های ضخیمی را برای اسکی و آلپاین بخرید که علاوه بر حفظ گرما تعریق پا را برهم نزنند.

چگونه می‌توان لباس مناسبی برای اسکی و آلپاین خرید؟

حالا که با آیتم‌های اصلی ست کامل‌های مناسب برای آلپاین و اسکی آشنا شدید، باید نکاتی را بشناسید تا بتوانید این آیتم‌ها را به درستی خریداری کنید. البته که نکات خرید لباس‌ها چندان سخت نیستند و در زیر می‌‌توانید مهم‌ترین آن را را ببینید:

  • همیشه محصولاتی را انتخاب کنید که برند و کیفیت قابل قبولی دارند
  • در تمامی آیتم‌ها با به سایز توجه ویژه کرده و از خرید لباس‌های تنگ که جلوی حرکت شما را می‌گیرند، بپرهیزید
  • کیفیت دوخت و جنس پارچه را بررسی کنید؛ زیرا لباس‌هایی که دوخت ضعیف و پارچه نامرغوب دارند، به راحتی در ورزش‌های اسکی و آلپاین آسیب می‌بینند
  • تمامی آیتم‌ها را با رنگ‌های مناسب بخرید تا در نهایت به ستی جذاب برسید

زمانی که لباس اسکی و آلپاین خود را با رعایت این موارد خریداری کنید، در نهایت به بهترین گزینه‌های موجود در بازار می‌رسید. البته که در هنگام خرید باید مراقب محصولات تقلبی باشید؛ زیرا آن‌ها به هیچ عنوان کیفیت نمونه‌های اصلی را ندارند.

سایزبندی لباس اسکی و آلپاین چگونه است؟

به طور کلی لباس‌های اسکی و آلپاین از نظر سایزبندی به دو دسته مختلف تقسیم می‌شوند. در دسته اول لباس‌های بزرگسالان قرار می‌گیرند که از همان سایز استاندارد 34 تا 56 پیروی می‌کنند. دسته دوم نیز لباس‌های آلپاین و اسکی کودکان هستند که بر اساس سن دسته‌بندی شده و با سایزبندی 0 تا 4، 2 تا 6 و 4 تا 8 سال می‌توان خریداری کرد.  

بهترین برندهای تولید کننده لباس‌های اسکی و آلپاین

اگر اهل ورزش‌های اسکی و آلپاین هستید، برای خرید لباس‌های خود محدودیتی بابت انتخاب برند نخواهید داشت؛ زیرا تنوع بی‌نظیری از برند در لباس‌های اسکی و آلپاین دیده می‌شود. همچنین برخی برندها شهرت زیادی در زمینه تولید لباس اسکی و آلپاین دارند که مهم‌ترین آن‌ها عبارتند از:

دقت داشته باشید که برندها تاثیر قابل توجهی روی قیمت لباس‌ها می‌گذارند. به همین دلیل هنگام انتخاب برندها باید به بودجه مورد نظرتان برای خرید لباس‌های اسکی و آلپاین توجه داشته باشید. همچنین برخی برندها لباس‌های خود را با تکنولوژی‌های انحصاری تولید می‌کنند.

خرید از گوریلازون، تنوعی بالا از بهترین برندها

در صورتی که می‌خواهید با خیالی آسوده لباس اسکی و آلپاین خود را بهترین برندها خریداری کنید، سایت گوریلازون در خدمت شماست. کافیست به صفحه لباس‌های آلپاین و اسکی در سایت سر بزنید تا دریایی از آیتم‌ها گوناگون را با برندهای مطرح جهان ببینید.

آخرین بازدید های شما 0

دوچرخه سواری

نیاز به کمک دارید؟
ورود / عضویت
یک کد تایید به شماره شما ارسال می شود.