ضمانت اصالت کالا
پنج روز ضمانت بازگشت محصول
ارسال رایگان خریدهای بالای یک میلیون تومان

لباس دوچرخه سواری

نمایش 1–16 از 118 نتیجه
تعداد نمایش
  • 2
  • 3
  • 4

دوچرخه سواری، این بار با لباس مخصوص

بدون شک می‌توان گفت که دوچرخه سواری بخشی از خاطرات دوران کودکی ما را تشکیل می‌دهد. این ورزش که به نوعی تفریحات کودکی را رقم می‌زند، نیاز به تجهیزات یا لباس خاصی نداشت. اما اگر بخواهیم این ورزش را به شکل حرفه‌ای‌تر ادامه دهیم، نیاز به لباس‌های مخصوص داریم؛ زیرا با استفاده از لباس دوچرخه سواری به مزایایی ارزشمند می‌رسیم.

البته که لباس‌هایی که برای دوچرخه سواری مورد استفاده قرار می‌گیرند، جای صحبت زیادی دارند. به همین دلیل اندکی صبور باشید و اندکی صفحه را به پایین اسکرول کنید تا با دانستنی‌هایی جالب درمورد لباس‌های مخصوص دوچرخه سواری آشنا شوید.

یک دست لباس دوچرخه سواری کامل را چه آیتم‌هایی تشکیل می‌دهند؟

اگر بخواهیم که یک دست لباس کامل برای دوچرخه سواری داشته باشیم، باید آیتم‌های مختلفی را در کنار یکدیگر قرار دهیم. همچنین لباس‌های خاصی برای قسمت‌های گوناگون بدن وجود دارند که علاوه بر افزایش ایمنی به سلامت فیزیکی ورزشکار کمک می‌کنند. شرکت‌های تولید کننده نیز لباس‌های دوچرخه سواری را با طرح‌ها و ویژگی‌های متفاوت تولید کرده که هرکدام برای هدف خاصی مناسب هستند. به همین دلیل قبل از اینکه به صفحه لباس‌های مخصوص دوچرخه سواری گوریلازون بروید، با این آیتم‌ها آشنا شوید..

تیشرت زیپ‌دار یا جرسی

تیشرت زیپ‌دار یا جرسی را می‌توان مشهورترین لباس دوچرخه سواری که حتما بارها در تن دوچرخه سوارهای حرفه‌ای دیده‌اید. این لباس در مدل‌های آستین‌دار و آستین کوتاه تولید شده تا بتوانید با توجه دمای هوا لباس مناسبی برای بالاتنه خود تهیه کنید.

به طور کلی از پارچه پولار برای تولید جرسی و تیشرت‌های دوچرخه استفاده می‌شود. این پارچه خاصیت کشسانی مناسبی دارد و به خوبی روی بدن فیت می‌شود. با فیت شدن لباس نیز آیرودینامیک افزایش پیدا کرده و مقاومت بدن ورزشکار در برابر باد به میزان قابل توجهی کاهش پیدا می‌کند. همچنین جرسی و تیشرت‌های زیپ‌دار به تنفس پوست و حفظ دمای بدن کمک می‌کنند.

شلوار و شلوارک

شلوار و شلوارک‌هایی که برای دوچرخه سواری ساخته می‌شوند، دارای چند ویژگی منحصر به فرد هستند. اول از همه این شلوارها و شلوارک‌ها مقاومت بسیار بالایی دارند. به همین دلیل با فشار زیاد پاره نمی‌شوند و در هنگام برخورد با زمین تا حدودی از پا محافظت می‌کنند. همچنین پارچه شلوارها به گونه‌ای انتخاب شده تا جلوی هدر رفت انرژی را در عضلات پا بگیرند. انتخاب شلوار و شلوارک هم کاملا وابسته به شرایط دمایی و سواری شما خواهد بود.

بیس لایر و تونیک، لباس‌هایی با دنیایی از مزایا

بیس لایر و تونیک جزو آیتم‌های خاص لباس دوچرخه سواری هستند که امتیازات جالبی را در اختیار شما می‌گذارند. جالب است بدانید با پوشیدن بیس لایر در زیر جرسی یا تیشرت خود می‌توانید به تنفس و خشک ماندن پوستتان کمک کنید. همچنین با کلیک روی لینک وارد صفحه بیس لایرهای سایت گوریلازون می‌شوید تا تنوع بالایی از این لباس پرکاربرد را ببینید.

تونیک دیگر لباس دوچرخه سواری است که برای بانوان گزینه خوبی محسوب می‌شود. تونیک‌ها از نظر طراحی شباهت زیادی به جرسی دارند، اما قد آن‌ها مقداری بلندتر است. به همین دلیل به پوشیده شدن بدن کمک شایانی می‌کنند و برای دوچرخه سواری در فضای عمومی مناسب‌تر خواهند بود.

دستکش و تسلط بیشتر روی فرمان

اگر می‌خواهید فرمان دوچرخه خود را محکم در دست بگیرید و دیگر نگران تعریق و سٌر خوردن آن نباشید، باید همین الان یک دستکش مخصوص دوچرخه سواری بخرید. دستکش‌های دوچرخه سواری به طور ساده و نیم انگشت ساخته می‌شوند. برخی مدل‌ها نیز دارای ژل ضربه‌گیر در قسمتی کفی دستکش هستند که جلوی انتقال لرزش‌های فرمان را به دست می‌گیرند. همچنین با استفاده از دستکش‌های ژل‌دار با تسلط و راحتی بیشتری فرمان را در دست دارید.

کاپشن و لباس‌های زمستانی

در صورتی که می‌خواهید روزهای سرد مانع دوچرخه سواری شما نشوند، باید چند لباس دوچرخه سواری زمستانی را خریداری کنید. برای انجام این کار چند کاپشن و لباس‌ گرم را در اختیار دارید که هر کدام تا حدودی از سرما جلوگیری می‌کنند. همچنین برخی از کاپشن‌های زمستانی دارای ضربه‌گیر در قسمت آرنج هستند که ایمنی شما را افزایش می‌دهند.

بادگیر و بارانی

شاید وجود بادگیر یا بارانی در لباس‌های دوچرخه سواری اندکی واجب به نظر نرسد. اما در صورتی که در شهرهای پربارش زندگی می‌کنید و یا وزش باد سرد آزارتان می‌دهد، باید بادگیر و بارانی را همین الان در سبد خریدتان قرار دهید. البته که برخی از بادگیرها و بارانی‌های دوچرخه سواری شب‌رنگ دارند که به بیشتر دیده شدن شما در تاریکی شب‌های بارانی کمک می‌کنند.

کلاه روزهای سرد و فیس

علاوه بر اینکه به کلاه ایمنی برای دوچرخه سواری نیاز دارید، باید به فکر خرید کلاه‌های زمستانی و فیس برای روزهای سرد باشید. این دسته که جزو اکسسوری‌های زمستانی دوچرخه سواری محسوب می‌شوند، سر و صورت را از سرمای آزاردهنده دور نگه می‌دارند.

ایمنی بیشتر با لباس دوچرخه سواری کامل

ما در سایت گوریلازون سعی کردیم تا کامل‌ترین مجموعه لباس دوچرخه سواری برای شما فراهم کنیم. به همین دلیل با استفاده از شناختی که به لباس‌های مخصوص دوچرخه سواری پیدا کردید، بهترین محصولات را خریداری کنید تا از این ورزش جذاب ایمن‌تر لذت ببرید.

بهترین لباس‌های دوچرخه‌سواری را از گوریلازون بخواهید

به دنبال یک لباس دوچرخه‌سواری با کیفیت از برندهای معتبر دنیا هستید؟ کیفیت برایتان اهمیت ویژه‌ای دارد؟ به جای درستی آمده‌اید. سایت گوریلازون مرجع فروش انواع لباس‌های دوچرخه‌سواری + سایر تجهیزات از جمله تجهیزات ایمنی، نظافت و … در این رشته ورزشی محبوب است. به شما اطمینان می‌دهیم که در هیچ فروشگاه دیگری در کشور چنین محصولات با کیفیتی را نخواهید یافت. در گوریلازون می‌توانید در کمترین زمان آیتم‌های مورد نظر خود را پیدا کنید و به صورت آنلاین خریداری کنید.

آخرین بازدید های شما 0

نیاز به کمک دارید؟
ورود / عضویت
یک کد تایید به شماره شما ارسال می شود.