ضمانت اصالت کالا
پنج روز ضمانت بازگشت محصول
ارسال رایگان خریدهای بالای یک میلیون تومان

چوب اسکی و آلپاین

نمایش 1–16 از 39 نتیجه
تعداد نمایش
  • 2
  • 3
  • 4

خرید چوب اسکی و آلپاین و تجربه ورزش‌های زمستانی هیجان‌انگیز

بدون شک ورزش‌های زمستان جزو هیجان انگیزترین رشته‌های ورزشی هستند که آدرنالین خون هر فردی را به بیشتری حد ممکن می‌رسانند. اما زمانی ورزش‌های زمستانی مانند اسکی لذتبخش‌تر می‌شوند که تجهیزات مناسبی در اختیار داشته باشید. چوب اسکی و آلپاین یکی از مهم‌ترین تجهیزاتی است که در این رشته ورزشی وجود دارد. همچنین ورزشکاران این رشته باید از تجهیزات استاندارد استفاده کنند تا جلوی آسیب‌های احتمالی گرفته شود. البته خرید چوب آلپاین یا اسکی استاندارد و مناسب کار چندان سختی نیست و نیاز به رعایت چند نکته بسیار ساده دارد.

روش‌های شناخت چوب اسکی و آلپاین مناسب

اگر جزو طرفداران ورزش اسکی و آلپاین هستید و به صورت حرفه‌ای در این رشته‌ها فعالیت می‌کنید، قطعا به چوب حرفه‌ای نیاز دارید. در صورتی هم که قصد دارید به این رشته‌ها وارد شوید، باید تجهیزات مناسب خود را خریداری کنید. خوشبختانه تشخیص یک چوب آلپاین یا اسکی استاندارد کار سختی محسوب نمی‌شود؛ زیرا با توجه به چند نکته ساده چوب اسکی مناسب خود را تشخیص می‌دهید. به همین دلیل باید این نکات را بشناسید تا خرید موفق‌تری را تجربه کنید.

انتخاب سایز

اولین و مهم‌ترین نکته‌ای که برای خرید چوب اسکی و آلپاین باید رعایت کنید، انتخاب سایز مناسب است. به طور کلی سایز چوب‌های اسکی یا آلپاین بین 90 تا 150 تغییر می‌کند که طول قد کلی چوب را نشان می‌دهد. برای اینکه بدانید کدام سایز قد برای شما مناسب است، باید دو نکته زیر را در نظر بگیرید:

  • وزن و قد کلی
  • رشته تخصصی اسکی یا حرکاتی که در هنگام این ورزش انجام می‌دهید

بدیهی است که افرادی که قد بلند و وزن بیشتری دارند، باید از چوب‌های بزرگ‌تر استفاده کنند تا قدرت مانور بیشتری داشته باشند. همچنین قد کلی یا سایز چوب اسکی روی حرکات قابل انجام نیز تاثیر می‌گذارد. به همین دلیل باید به نوع رشته تخصصی اسکی خود توجه کافی داشته باشید.

برند و اصالت محصول

انتخاب برند جزو دیگر نکات مهمی است که نباید هنگام خرید چوب آلپاین یا اسکی فراموش کنید. به طور کلی این دسته از تجهیزات ورزشی توسط برندهای مختلف و معتبری تولید می‌شود. به همین دلیل انتخاب برند تقریبا به سلیقه یا بودجه شما وابسته خواهد بود. اما توجه به این نکته زمانی اهمیت پیدا می‌کند که پای محصولات تقلبی وسط می‌آید. دقت کنید که خرید چنین محصولاتی نه تنها باعث هدر رفتن سرمایه شما می‌شوند، بلکه سلامتی و جان ارزشمندتان را نیز به خطر می‌اندازند.

جنس کفی و پهنای آن

شرکت‌های سازنده از متریال مختلفی برای ساخت کفی چوب اسکی و آلپاین استفاده می‌کنند. همچنین متریال استفاده شده برای ساخت کفی تاثیر شگفت انگیزی روی قیمت آن‌ها می‌گذارد. برای مثال مدل‌های ساخته شده با فیبر کربن قیمت بسیار بالایی دارند.

به طور کلی نیز جنس بیشتر مدل‌های موجود در بازار پلی اتیلن است که حرکت ساده‌تر چوب روی برف را راحت‌تر می‌کند. پهنای کفی هم عامل تاثیرگذاری در حرکت چوب اسکی محسوب می‌شود. برای مثال چوب‌هایی که پهنای بیشتری دارند، راحت‌تر روی برف پودری (برف تازه باریده شده) حرکت خواهند کرد.

توجه به نوع رشته ورزشی

توجه به رشته ورزشی جزو مهم‌ترین نکاتی است که به هیچ عنوان نباید در هنگام خرید چوب اسکی و آلپاین فراموش کنید. اگر در سبک اسکی سرعتی فعالیت می‌کنید؛ چوب‌های اسکی بلندتر برای شما مناسب هستند؛ زیرا در سرعت بالا پایداری بیشتری دارند. اما این مدل‌ها به دلیل اینرسی بالا (خم شدن بیشتر) در پیچ‌ها ضعف قابل توجهی از خود نشان می‌دهند. به همین دلیل بدیهی است که چوب‌های کوتاه برای اسکی مارپیچ مناسب‌تر خواهند بود.

استحکام و کیفیت ساخت

در هنگام خرید باید کیفیت و استحکام چوب اسکی را در بخش‌های مختلف مورد بررسی قرار دهید. متاسفانه محصولات نامعتبر بازار از این نظر وضعیت چندان مناسبی ندارند و طی استفاده معمولی نیز آسیب می‌بینند. پس با خرید چوب اسکی مرغوب و اصلی دیگر نگران کیفیت ساخت نباشید.

وزن سبک و راحتی

کم بودن وزن چوب اسکی و آلپاین جزو دیگر نکات مهم خرید است نباید فراموش کنید. هرچقدر که چوب سبک‌تر باشد، قدرت مانور شما بالاتر می‌رود. همچنین وزن سبک چوب‌ها راحتی بیشتر ورزشکار را به همراه دارد که جلوی خستگی زودهنگام را به طور کامل می‌گیرد.

قیمت چوب اسکی و آلپاین

عوامل بسیار زیادی هستند که روی قیمت چوب آلپاین یا اسکی شما تاثیر می‌گذارند. برای مثال عواملی مانند متریال ساخته شده چوب، سایز و برند سازنده عوامل اصلی تعیین کننده قیمت هستند. به همین دلیل در بررسی مدل‌های با قیمت مشابه باید این عوامل را در نظر بگیرید. ناگفته نماند که عواملی مانند جنس کفی یا سایز علاوه بر قیمت روی عملکرد نیز تاثیرگذار هستند.

معرفی برترین برندهای تولید چوب‌های آلپاین و اسکی

در حال حاضر برندهای مختلفی هستند که در زمینه تولید انواع چوب اسکی و آلپاین فعالیت می‌کنند. هر کدام از این برندهای محصولات خود را در دسته‌های مختلف تولید کرده که هر یک مشخصات خاص خود را دارند. به همین دلیل بهتر است برندهای برتر در این زمینه را بشناسید.

اتمیک (Atomic)

اتمیک جزو برندهای مشهور در زمینه تولید چوب‌های اسکی استاندارد است که محصولاتش علاوه بر کیفیت بالا قیمت مناسبی نیز دارند. همچنین این برند چوب‌های اسکی خود را در سری‌های Redster، Cloud، Maverick و Backland تولید می‌کند که هر کدام ویژگی‌های منحصر به فردی دارند.

سالامون (Salomon)

سالامون از دیگر برندهای معتبر تولدی چوب‌های آلپاین و اسکی است که از سال 1947 میلادی فعالیت می‌کند. محصولات این برند دارای کیفیت فوق العاده‌ای بوده و از جدیدترین تکنولوژی‌های انحصاری این برند فرانسوی پیروی می‌کنند.

آرامدا (Aramda)

اگر قصد دارید که با پرداخت هزینه‌ای مقرون به صرفه به یک چوب آلپاین یا اسکی مرغوب برسید، برند آرامدا را از دست ندهید. محصولات این برند در سری‌های Tracer، Kirti و Bantam کیفیت مناسبی دارند و خرج چندانی روی دوش شما نمی‌گذارند.

خرید مطمئن در سایت گوریلازون

برای خرید بهترین چوب اسکی و آلپاین نیازی نیست که ساعت‌ها در اینترنت در فروشگاه‌های مختلف بگردید. در اینصفحه سایت گوریلازون به بهترین چوب‌های آلپاین و اسکی از برندهای مطرح دسترسی دارید. کافیست به ساده‌ترین شکل ممکن سفارش را ثبت کرده تا چوب‌ها در کمترین زمان به دستتان برسد.

آخرین بازدید های شما 3

دوچرخه سواری

    نیاز به کمک دارید؟
    ورود / عضویت
    یک کد تایید به شماره شما ارسال می شود.