ضمانت اصالت کالا
پنج روز ضمانت بازگشت محصول
ارسال رایگان خریدهای بالای یک میلیون تومان

عینک دوچرخه سواری اوکلی مدل Sutro

۶,۳۰۰,۰۰۰ تومان

این عینک برای دوچرخه سواران خلق شده چون:
  • لنز Prizm و قابل تعویض
  • پوشش کامل اطراف چشم
  • فوق العاده سبک ۳۲گرم
  • لنز PRIZM برای شفاقیت و وضوح فوق العاده
  • تکنولوژی OMATTER
  • تکنولوژی IRIDIUM
  • تکنولوژی HDO
  • UV400

ناموجود



توضیحات

عینک آفتابی اوکلی مدل Holbrook Metal

لنز های PRIZM™ عینک های آفتابی

عینک آفتابی اوکلی مدل Holbrook Metal

چرا اُکلی اصل را باید از گوریلازون خرید؟

اولین علت قیمت است؛شما با قیمت های مشابه و حتی اکثرا کمتر میتوانید مدل بهتر و به روزتری از اُکلی را از ما بخرید.
علیرغم اینکه اصالت برند اُکلی آمریکایی میباشد،این کمپانی برخی از مدل های خود را به سفارش در چین تولید میکند اما عینک های آفتابی برند اُکلی موجود در گوریلازون همگی طراحی و مهندسی شده در آمریکا و همچنین ساخته شده در ایالات متحده آمریکا میباشند و همین امر ما را از سایر فروشگاه های اینترنتی و حتی فیزیکی متمایز میکند چرا که تمامی عینک های ما ساخته شده در آمریکا میباشند و شما میتوانید نوشته [made and assembeled in USA] را بر روی جعبه و حتی فریم عینک هایمان مشاهده کنید.
کلیه عینک های آقتابی اُکلی که از گوریلازون خریداری مینمایید دارای گارانتی تعویض بین المللی تا پایان سال ۲۰۲۳ میلادی هستند و نزدیکترین نقطه به کشور ما برای دریافت خدمات گارانتی شهر استانبول ترکیه و دوبی میباشد.

تمامی مدل های عینک آفتابی ما ساخت سال ۲۰۲۰ میباشند که از این جهت هم ما منحصر بفرد هستیم.

لنز های پریزم یکی از تکنولوژی های نو برند اُکلی میباشد که ضمن حفاظت از چشم، با قیلتر کردن تشعشعات و انکاس های اضافی یک دید شفاف و واضح با رنگهای اشباع به شما میدهد که در آن شما قادر به دیدن جزئیاتی بیشتری به خصوص تمرکز بیشتر روی اجسام متحرک هستید که بدون آن چشمان ما قادر به تشخیص و تحلیل این جزئیات نیست.

شهرت و اعتبار و ارزش برند اُکلی با ارائه این تکنولوژی که مختص این برند است،بیش از پیش افزایش یافته و این برند را به شماره یک عینکهای آفتابی ورزشی در جهان تبدیل کرده است!

بسیار جالب است که بدانید اُکلی از تکنولوژی ساخت لنز ماهواره های جاسوسی در ساخت این لنز ها الهام گرفته است!

PLUTONITE®

این تکنولوژی چشمان شما را در برابر اشعه های UVA-UVB و UVC نور آفتاب و همچنین نور آبی مضر تا طول موج ۴۰۰ نانومتر به طور ۱۰۰ درصد محافظت میکند و تا امروز اُکلی تنها برندی است که توانسته عینک های آفتابی خود را تا این حد و به صورت کامل و ۱۰۰ درصدی در برابر این اشعه ها محافظت کند.

عینکی برای شهر و جاده

یکی از مزیت های سری سوترو، طراحی دو منظوره آن میباشد.

اوکلی در طراحی این عینک علاوه بر تاکید و دقت بر ظرافت های طراحی که مورد نیاز ورزش دوچرحه سواری است، همواره گوشه چشمی به صنعت مد و فشن داشته و از عامه پسند بودن این عینک هرگز غافل نشده است.

علیرغم اینکه شما با این عینک روی دوچرخه همانند یک حرفه ای دیده خواهید شد ولی زمانیکه از دوچرخه پیاده میشوید و قصد نوش جان کردن یک فنجان قهوه با همرکابان خود را در یک کافه دارید این عینک، نه مانند یک عینک تخصصی بلکه مثل یک عینک روزمره با طراحی چشمگیر و متفاوت دیده خواهد شد و خواهید دید که زیبایی این عینک نگاه همگان را خواهد دزدید.

و لنز قابل تعویض

فریم این عینک با تکنولوژی ساخت O Matter™ تولید شده و برای تعویض لنز از کلیپس های قفل شو فلزی استفاده شده تا حداکثر دوام را داشته باشد علاوه بر این این تکنیک ساخت به شما کمک میکند تا سریع، ایمن و البته بسیار آسان اقدام به تعویض لنز کنید.

عینک دوچرخه سواری اوکلی مدل Sutro

درباره اُکلی OAKLEY 

اگر یک جستجو ساده با عنوان [best sport sunglass brands] به معنی بهترین برندهای عینک آفتابی ورزشی،در گوگل انجام دهید،گوگل یک لیست برای شما به نمایش خواهد گذاشت که نام اُکلی در اول این لیست و در واقع به عنوان بهترین برند قرار دارد.
اما سوال اینجاست؛چه چیزی اُکلی را در این جایگاه و بالاتر از غولهایی چون NIKE وJULBO قرار داده است؟!
 
  • اولین تمایز عینک های آفتابی اُکلی در لنز آنهاست،اُکلی چندین تکنولوژی منحصر بفرد مانند PRIZM یا لنز های ضد بخارگرفتگی و آب گریز،تکنولوژی HDO® و یا تکنولوژی IRIDIUM® که لنز های اَکلی را در برابر شکستگی به شدت مقاوم میکند.
  • دومین انتظاری که از یک عینک آفتابی ورزشی میتوان داشت مقاومت بالای فریم میباشد چرا که حین ورزش علاوه بر حوادثی میتواند برایمان رخ دهد،ممکن است به دلیل فضای کم و تراکم بالای وسایل عینک آفتابی مان آسیب ببیند.
  • اُکلی با تکنولوژی OMATTER که فریم یا چهارچوب عینک های آفتابی اش را به حدی مقاوم و نشکن نموده که با اتکا به آن کیف های سفت و سخت نکهداری عینک هایش را حذف و با غلاف پارچه ای جایگزین نموده است
  • سومین نقطه عطف اُکلی در غلاف های پارچه ای آن است که از جنس نانوفایبر بوده و شما میتوانید بدون هیچ گونه ماده شوینده عینک خود را با آن تمیز کنید.

ابعاد و اندازه ها

عینک آفتابی اوکلی مدل Holbrook Metal

طول لنز : – میلی متر

عینک آفتابی اوکلی مدل Holbrook Metal

عرض لنز : ۵۶.۷ میلی متر

عینک آفتابی اوکلی مدل Holbrook Metal

سایز پل : – میلی متر

عینک آفتابی اوکلی مدل Holbrook Metal

طول دسته عینک : ۱۴۰ میلی متر

۰/۵ (۰ نظر)

آخرین بازدید های شما 0

نیاز به کمک دارید؟
ورود / عضویت
یک کد تایید به شماره شما ارسال می شود.