ضمانت اصالت کالا
پنج روز ضمانت بازگشت محصول
ارسال رایگان خریدهای بالای یک میلیون تومان

پروتئین وی گلد استاندارد ۱۰۰٪ – ۴.۵۴ کیلوگرم

پروتئین وی گلد استاندارد 100% اپتیموم نوتریشن تمام آنچه را که شما از یک مکمل پروتئینی می ‌خواهید. یعنی یک پروتئین خالص و بدون مواد مضر همچون چربی ‌های ساده یا اشباع شده، کلسترول، لاکتوز و دیگر کربو هیدرات ‎ها، برای شما در هر سروینگ یکجا فراهم می ‌آورد.

  • حاوی پروتئین وی ایزوله (خالص ترین نوع وی)
  • حاوی بیش از 4 گرم گلوتامین
  • کمک به کاهش وزن (کاهش چربی بدن)
  • کمک به افزایش توده عضلانی
  • بالا بردن قدرت و توان در ورزش
  • کاهش زمان ریکاوری و بدن درد پس از تمرین
  • حل شوندگی بالا
  • هضم سریع
  • کاهش تریگیلیسرید خون
  • کاهش سطح کلسترول
  • بهبود سیستم ایمنی بدن




توضیحات

پودر وی گلد استاندارد ۱۰۰٪ اپتیموم نوتریشن

موارد مصرف :
افزایش حجم عضلات
افزایش عملکرد عضلات
کمک به بازتوانی سریع عضلات
مناسب برای افرادی که عدم تحمل لاکتوز دارند
پروتئین وی علاوه بر مصرف در میان ورزشکاران
مناسب برای دوره کات، جهت حفظ توده عضلانی
دارای آمینواسیدهای ضروری، نیمه ضروری و غیر ضروری

پروتئین وی امروزه در درمان کمکی و تغذیه ای بسیاری از بیماری ها از قبیل سوء تغذیه٬نارسایی های غذایی ناشی از ایدز و هپاتیت٬سوختگی ها و اسیب دیدگی های شدید عضلانی به منظور تامین پروتئین بیمار استفاده میشود.همچنین این پروتئین دارای مقادیر مناسبی ال گلوتامین و بی سی ای ای و همچنین انواع امینو اسید های ضروری و غیر ضروری میباشد.

روش مصرف :
طبق نظر پزشک و کارشناس تغذیه ٬ یک پیمانه در ۲۵۰ میلی لیتر آب یا نوشیدنی مورد علاقه حل شده و میل شود.(برای ایجاد توازن نیتروژن مثبت در بدن ۲ گرم به ازای هر کیلو گرم وزن بدن توصیه می شود. برای نتیجه بهتر جیره پروتئینی روزانه خود را در چند وعده در طول روز تامین کنید.

روش نگهداری :
در جای خشک و خنک دور از دسترس کودکان نگهداری شود

هشدار :
دور از دسترس کودکان نگهداری شود.
زنان باردار و شیرده حتماً قبل از مصرف با پزشک خود مشورت کنند.
در بیماران فنیل کتونوری
افراد مبتلا به نارسایی کلیوی

توضیحات :

شرکت اپتیموم نوتریشن از همان سالهای نخست همواره استانداردهای خود را ارتقاء بخشیده است. تا آنجا که امروز، مکملهای پروتئینی با الگو قرار دادن این مکمل مورد قضاوت و ارزشیابی قرار می گیرند.البته لازم به ذکر است که در چند سال اخیر سایر برندها و رقبا در برخی محصولات از این محصول پیشی گرفته اند و گوی کیفیت و برتری را از اپتیموم گرفته اند.

هم اکنون شرکت اپتیموم مفتخر است تا نسل سوم مکملهای پروتئینی خود را با نام “وی گلد استاندارد” عرضه نماید.تولید وی گلد استاندارد کمپانی اپتیموم در حدود ۳۰ سال قدمت دارد و هر ساله دستخوش تغییرات و ارتقای کیفیت در این سالها شده است و آنرا به یکی از بهترین پروتئین های وی دنیا تبدیل نموده است.

این مکمل تمام آنچه را که شما از یک مکمل پروتئینی می خواهید یعنی یک پروتئین خالص و ناب بدون موادی همچون چربی های ساده یا اشباع شده، کلسترول، لاکتوز و دیگر کربوهیدراتها، برای شما در هر سروینگ به صورت یکجا فراهم می آورد.

در دوره های افزایش وزن میتوان وی گلد استاندارد را با شیر موز٬بستی٬کره بادام زمینی٬شیر٬دسر های مختلف مخلوط نموده و بدین ترتیب مقادیر مناسبی پروتئین و کربوهیدرات را برای بدن به منظور افزایش وزن و حجم عضلانی پس از تمرین و در ساعات اولیه روز فراهم آورد.

همچنین به منظور افزایش ترکیبات کربوهیدراته افزایش وزن میتوان پروتئین وی را باا انواع بیسکویت و شیر در مخلوط کن٬مخلوط نموده و یک گینر فوق العاده را با درصد کالری و ارزش غذایی بالا به وجود آورد.

پروتئین وی گلد استاندارد اپتیموم عرضه شده در بادی من به صورت پلمپ از کشور امریکا توسط شرکت راک دارو ٬ نماینده انحصاری این برند در ایران توزیع و عرضه میشود . تمامی کالاهای موجود در بادی من دارای مجوزهای وزارت بهداشت ٬ سازمان غذا و دارو و کد رهگیری اصالت سامانه پیامکی سازمان غذا و دارو میباشند و اصالت تمامی کالاها از جانب بادی من تضمین میشود.

برخی ویژگی های منحصر به فرد وی گلد اپتیموم نوتریشن :

وی گلد استاندارد دارای مقادیری “پروتئین وی ایزوله” میباشد .
دارای ۲۴ گرم پروتئین در هر وعده مصرفی
حل شوندگی مناسب در آب و سایر مایعات به مانند شیر ٬ البته داشتن شیکر از ملزومات استفاده از پودر های پروتئینی میباشد .
وی گلد استاندارد تمام نیاز شما را از یک پروتئین با کیفیت برآورده خواهد ساخت .

ویژگی های Optimum Nutrition Whey Gold Standard ۱۰۰% :

این محصول ترکیبی خاص از پروتئین خالص ، غنی شده با گلوتامین و آمینواسید های بنیادین (leucine , isoleucine و valine ) یا همان آمینو اسید های شاخه ای می باشد .
با داشتن درصد بسیار پائینی از لاکتوز ، کلسترول ، کربو هبدرات و چربی های اشباع شده مکمل ورزشی ایده آل جهت استفاده ورزشکاران در تمامی سطوح بویژه بدنسازانن محسوب میشود .

۰/۵ (۰ نظر)

آخرین بازدید های شما 0

نیاز به کمک دارید؟
ورود / عضویت
یک کد تایید به شماره شما ارسال می شود.