حرکات بدنسازی و ورزشی, حرکات جلوبازو

جلوبازو با هالتر

3-حرکت-جلو-بازو-هالتر-1

جلوبازو با هالتر

نام انگلیسی: Barbell Curl
سایر نام ها:

نوع حرکت: استقامتی
عضله اصلی هدف: جلوبازو
تجهیزات مورد نیاز: هالتر
مکانیزم: ایزولیت
توصیه شده: آقایان ، بانوان

عضله هدف جلوبازو با هالتر

3-ماهیچه-هدف-جلوبازو

آموزش حرکت جلوبازو با هالتر

  1. میله هالتر را در دست گرفته و در حالی که فاصله دست ها به اندازه سرشانه است، صاف بایستید. کف دست ها باید به سمت جلو و آرنج ها باید نزدیک به بدن باشند. این نقطه شروع حرکت خواهد بود.
  2. حال همزمان با انجام عمل بازدم، میله را به سمت بالا حرکت داده و ماهیچه جلو بازو را منقبض کنید. در هنگام بالا آوردن میله تا جلوی شانه، قسمت بالای دست ها را ثابت نگه دارید .
  3. در بالاترین نقطه لحظه ای مکث کنید، سپس همزمان با انجام عمل دم (داخل کشیدن نفس)، به آرامی میله را به نقطه شروع باز گردانید.

تصاویر جلوبازو با هالتر

مطلب زیر را حتما بخوانید:
کراس اُوِر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *