حرکات بدنسازی و ورزشی, حرکات سینه

پرس بالاسینه هالتر

4-پرس-بالاسینه-هالتر

پرس بالاسینه هالتر

نام انگلیسی: Barbell Incline Bench Press Medium-Grip
سایر نام ها:

نوع حرکت: استقامتی
عضله اصلی هدف: سینه
تجهیزات مورد نیاز: هالتر
مکانیزم: ترکیبی
توصیه شده: آقایان ، بانوان

عضله هدف

1-1-ماهیچه-هدف-پرس-سینه

آموزش حرکت پرس بالاسینه هالتر

  1. وزنه مناسب بر روی هالتر قرار دهید. در حالی که پاها صاف و بر روی زمین قرار دارند روی میز دراز بکشید. کمر باید قوس داشته و سرشانه ها به سمت عقب کشیده شده باشند. میله را در محدوده حلقه های مشخص شده در دست بگیرید.
  2. میله را از روی دستگاه جدا کرده و در حالی که دست ها کاملاً کشیده هستند، در بالای سینه نگه دارید. این نقطه شروع حرکت خواهد بود.
  3. میله را با خم کردن آرنج ها پایین ببرید و در تمام مدت وزنه را در کنترل خود داشته باشد. آرنج ها باید کمی متمایل به داخل بدن قرار گرفته باشند.
  4. پس از اینکه میله بدن شما را کمی لمس کرد، آن را به نقطه شروع بازگردانید.

تصاویر پرس بالاسینه هالتر

مطلب مرتبط زیر را حتما بخوانید:
پرس سینه هالتر

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *